Dyrektor Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Oławie ogłasza nabór na stanowisko specjalisty pracy z rodziną
W/w stanowisko pracy nie należy do kategorii stanowisk urzędniczych, w tym kierowniczych stanowisk urzędniczych.
I Kandydat musi spełniać następujące wymagania (niezbędne):
- Wykształcenie wyższe na kierunku studiów w zakresie pedagogiki, psychologii lub nauki o rodzinie.
- Staż pracy min 3 lata.
- Kandydat posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych.
- Kandydat posiada obywatelstwo polskie.
- Znajomość obowiązujących przepisów prawnych z zakresu pomocy społecznej, przeciwdziałania przemocy w rodzinie, kodeksu postępowania administracyjnego, funkcjonowania samorządu terytorialnego.
II Wymagania dodatkowe związane ze stanowiskiem pracy:
- Uprawnienia do wykonywania zawodu pracownika socjalnego.
- Dobra organizacja pracy własnej, samodzielność,
- Umiejętność radzenia sobie ze stresem,
- Wyrozumiałość, cierpliwość,
- Komunikatywność, odpowiedzialność, sumienność,
- Umiejętność oceny ryzyka i podejmowania decyzji,
- Dyspozycyjność (gotowość do pracy w godzinach popołudniowych),
- Umiejętność interpretacji przepisów,
- Doświadczenie w pracy z zakresu pomocy społecznej,
- Dobra obsługa komputera: pakietów biurowych, poczty elektronicznej, Internetu,
- Prawo jazdy kat. B
III Warunki pracy na stanowisku:
- Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę na pełen etat.
- Praca na stanowisku specjalisty pracy z rodziną będzie wykonywana w ramach stosunku pracy w systemie zadaniowego czasu pracy.
- Miejsce świadczenia pracy – ul. 3 Maja 1, siedziba Powiatowego Ośrodka Interwencji Kryzysowej pl. Zamkowy 17, 55 – 200 Oława, oraz teren Miasta Oława i teren Powiatu Oławskiego w miejscach związanych z realizowanymi zadaniami.
- Praca wymagająca bezpośredniego kontaktu z klientami jak również kontaktu telefonicznego, częsta komunikacja werbalna i pisemna.
IV Wymagane dokumenty:
- List motywacyjny.
- Wypełniony kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie, stanowiący Załącznik do niniejszego ogłoszenia.
- Kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje i umiejętności.
- Kopie świadectw pracy.
- W przypadku osoby niepełnosprawnej kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
- Wypełnione Oświadczenie, stanowiące załącznik do niniejszego ogłoszenia:
- o posiadaniu obywatelstwa polskiego;
- o posiadaniu zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych;
- o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji.
V Termin składania dokumentów:
Osoby zainteresowane, prosimy o przesłanie kompletu dokumentów na adres: Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie, 55-200 Oława ul. 3 Maja 1 lub dostarczenie do pokoju nr 7, od poniedziałku do piątku w godz. 8:00-15:00, w terminie do 20 sierpnia 2020 r.
Szczegóły ogłoszenia znajdują się w załączniku.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr telefonu 71 381 25 45;
Anna Wójcik
Dyrektor Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Oławie
Oława, 07.08.2020 r.
Załączniki:
- Ogłoszenie o naborze 07.08.2020 r. (54 kB)
dodane: 2020-08-07 15:51:28 przez: Marta Kaczmar - Kwestionariusz osobowy 07.08.2020 r. (37 kB)
dodane: 2020-08-07 15:51:50 przez: Marta Kaczmar - Informacja dla kandydata 07.08.2020 r. (33.5 kB)
dodane: 2020-08-07 15:52:08 przez: Marta Kaczmar - Oświadczenie 07.08.2020 r. (33.5 kB)
dodane: 2020-08-07 15:52:31 przez: Marta Kaczmar
- Artykuł dodany przez: Marta Kaczmar, dnia: 2020-08-07 15:45:28
- Treść artykułu nie była zmieniana od momentu dodania.
- Zobacz historię zmian załączników